lørdag den 30. oktober 2010

Halloween


Jeg har været så heldig at være på kursus med min skønne veninde Anette. Kurset blev afholdt hos specialkøbmanden i Rødovre, og det var den dygtige Janne Lund som stod for, at skulle lære os at lave skæve etagekager. Jeg havde på forhånd forestillet mig, at min kage skulle bruges til halloween, og endte efter 4 skønne timer, hvor vi skar kagerne til, og dekorerede dem, med dette resultat.

Tusind tak søde Anette for den gode ide med at gå på kursus og nyde en tøsedag med fingrene i sugarpasten, på en ganske almindelig onsdag formiddag. Det er ikke sidste gang ;)

Og et stort tak til Janne for en hyggelig kreativ dag med mange tips til dekoration. Vi ses for lidt ;)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Selv tusind tak SØDE Connie. Ja, det var en helt fed perfekt dag. Lad os få nogle flere af dem :)) Knus ffra mig.

    SvarSlet