torsdag den 30. december 2010

Julestjerne i flowerpaste.


Jeg fik hygget mig idag med mine dejlige veninder og i det gode selskab fik jeg lavet denne smukke julestjerne. Julestjernen er lavet i hvid flowerpaste og dustet med limegrøn pulverfarve i midten af blomsten samt i kanten af blomstens blade.


Samme dag fik jeg også forsøgt mig med en hawaiiblomst i skarp pink. Blomsterne er begge mine første forsøg. Jeg vil forsøge mig med hawaiiblomsten igen og vil forsøge at lave den mere lukket i bunden af blomsten. Jeg synes heller ikke at blade cutterne er i den rigtige størrelse, som jeg umiddelbart husker hawaiiblomsten. Der er stadig noget at arbejde med, når det kommer til den. Julestjernen er jeg rimelig godt tilfreds med. De kommer jo i mange udformninger og farver og jeg synes godt om min udgave fra idags kreative hjørne.

Cutterne til begge blomster har jeg købt hos Scott Clark Woolley og her kan du se cutteren til Julestjernen (Poinsettia) og cutteren til Hawaiiblomsten ( Hibiscus) samt veineren til Hawaiiblomsten (Hibiscus), julestjernen ( Poinsettia) samt mange flere findes her. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar