torsdag den 23. december 2010

Min første juleferiedag hengivet i sukkerdekorationer.

Så blev det juleferie for mig, og jeg havde lovet mig selv en hel dag, hvor jeg måtte lege med sukkerdekorationer, hvis julegaverne alle var i hus. Det var de, så jeg satte jeg mig med god samvittighed og helligede mig min hobby. Dette er så, hvad der kom ud af min hygge dag.
De små englepiger er bla. til min niece Julie.

-Og så fik jeg leget med juletræer på juletræscookies.

- Og det blev også til en isbjørn. Hænger det mon sammen med, at jeg er af den opfattelse, at jeg burde gå i hi om vinteren, indtil forårets solskin kan varme mig op. Jeg fryser nemlig voldsom hele vinteren. brrrrr.

-Og sidst men ikke mindst...en cookie der ligner min hund Luna. Hun følger mig meget opmærksomt, når jeg går igang i køkkenet ;)

Det var så det for denne gang. Men der er jo mange flere feriedage ,og jeg har givet migselv masser af legetid ;)

Glædelig jul allesammen.

2 kommentarer:

  1. Ååååh, hvor er dine englepiger dog søde!! ♥

    SvarSlet
  2. Tak Godte. Julie blev også glad :)

    De var sjove og jeg tænker at jeg senere vil lave en sommerversion af englene. Jeg har også overvejet at lave dem som piger uden vingerne ;) uha mangler vist bare tid :)ideerne er der jo :)

    SvarSlet