søndag den 16. januar 2011

En romantisk søndagskage.

Idag skulle Anette og Carmen være kommet og vi skulle ha hygget os med at øve i diverse blomster osv. lavet i sukker, desværre blev de forhindret.
Dette tror jeg ikke mine børn er specielt kede af, da jeg havde lavet en kage til kaffen. Ungerne og deres venner må så denne søndag eftermiddag ofrer sig og spise et ekstra stykke kage ;) hvilket jeg formoder ikke bringer den store ulykke frem ;)

Kagen er en rigtig valentines kage, og det skyldes egentlig bare at jeg havde en masse rød paste som jeg ville bruge samt at jeg ville afprøve at lave en stensilbort. Desuden er jeg vild med hjerter og romantiske kager.

Men I må selv dømme !

 Borten på kagen tættere på:

4 kommentarer:

  1. Thanks Giovanna. It was actually very easy to make with a stencil and some flower dust powder, but the effect is great :)

    SvarSlet
  2. love it, love it, love it :)))))

    SvarSlet
  3. wow, rigtig sød kage!! :) Får helt lyst til at lave den ;) Men hvad er stensil? :)

    SvarSlet