lørdag den 29. januar 2011

Pingu.

Mit seneste projekt er denne kage med pingu på. Min søn som nu er 20 år, elskede bla. Pingu og Sonic som barn og kagen her er med en modelleret Pingu som topfigur. Det lille tog har jeg lavet efter kyndig vejledning af Louise fra Cakejournal.

Sideborten er lavet med en modelleringspind og jeg tror den er fra Remy. Jeg husker at have købt den hos Cakedecor i sverige forrige år til kagekonkurrencen deroppe.


Hmm jeg må virkelig se at få taget mig sammen, og få lært noget om at tage fotos ;) Det er så super ærgeligt at jeg ikke kan sætte gode fotos på siden, hvor detaljer, farver og designet i helhed fremstår i en langt bedre kvalitet end det jeg formår lige pt. Så sorry for den dårlige billedkvalitet. Jeg skal nok øve mig ;)

4 kommentarer:

  1. Tak søde Camilla :) Jeg blev også pænt tilfreds og havde det sjovt med at modellere Pingu ;)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare nogle flotte kager du har lavet :o) og 10000000 tak for den søde kommentar det blev jeg meget glad for. Klem Betina

    SvarSlet
  3. Tak søde du !!! Det lyder dejligt at du kan bruge noget af det :o) Mine muffins har min svigermor lavet fra en opskrift fra stof og stil det er jeg desværre ikke god nok til selv. Ha en dejlig uge ;o) Klem Betina

    SvarSlet