lørdag den 19. februar 2011

Kursus med Sifbeth.


Jeg har været på kursus idag med talentfulde Sif. På kurset fik vi afprøvet at lave Lambert glasurarbejde. Min dummie kom til at se således ud. Jeg er vild med den grønne farve på dummien som Carmen har lavet.
Jeg vil vise jer fotos af mit kursusarbejde allerede nu, selvom jeg har tænkt mig at farve noget af glasurarbejdet med guld senere. Men så får I bare mulighed for at få et gensyn med den en anden god gang.

Således ser den ud fra siden.

Og her er et bedre billede af glasurarbejdet fra siden.
Den er på ingen måde perfekt, men det er jo også en 1. forsøg i noget helt nyt for mig. Jeg er dog ikke længere i tvivl om, at jeg når nok skal få brugt teknikkerne, også på kager i fremtiden.

Hvis du er inspireret kan du også booke et kursus hos Sif her.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det ser godt ud søde :)) Glæder mig til gensyn.

    SvarSlet
  2. Hold da op den er flot!!!
    Det da helt vildt, så dygtig du er.

    Knus fra Susi

    SvarSlet