onsdag den 11. maj 2011

Brystkagen.

Min søde venindes kæreste Jon fyldte 40 år og holdt i anledningen en dejlig weekend fest fra fredag til søndag. Det var en super dejlig weekend med masser af hygge og dejlige mennesker og mange kampe bordtennis :) Alle mine blev vist tabt ;) pyt man kan jo ikke være god til det hele ;)

Anyways så havde Jon ikke ønsker om gaver, og det bliver man jo nødt til at se bort fra, så da jeg fortalte Tina at jeg havde planer om at tage kage med til ham, mente hun at hvis det var noget frækt, så var den hjemme.

Det blev så til denne kage:



Derudover havde jeg lavet en masse røde hjerter med 40 eller Jon skrevet i dem, samt hjerter med baller og bryster. Desværre gik det for hurtigt og jeg fik ikke taget nogle billeder af de fine cupcakes (normal og mini) med hjerter på, men her er et foto af balle og brysthjerterne som ikke blev brugt.


Måske en dag i får dem at se på et par cupcakes ;)

Tak for kikket. Og hvis I kikker Jon og Tina. Så tak for en dejlig fest :)

3 kommentarer:

  1. Ha ha ha, jeg kan godt forstå den skjorte ikke kan holde på de store fine bryster. Den blev rigtig god.

    SvarSlet
  2. Tak søde Anette :) ja det blev nogle store nogen ikke ;) Men du anbefalede jo de bageforme størrelsesmæssigt sååå ;) hihi

    SvarSlet
  3. Super flotte bryster! Genial idé med den åbne skjorte.

    SvarSlet