fredag den 24. februar 2012

Imercos kagekonkurrence.


Jeg blev i torsdags gjort opmærksom på, at en pige havde tilmeldt et af mine kagefotos fra min blog, som hendes egen kage til en konkurrence i Imerco. Jeg er super glad for den slags påmindelser om at mine fotos bliver misbrugt og jeg bliver endnu engang mindet om at jeg burdet sætte navn på mine fotos.

I mit forsøg på at stoppe pigen, tilmeldte jeg mig selfølgelig straks til konkurrencen og selfølgelig med selvsamme kagefoto, samt en venlig påmindelse om at det kagefoto var mit.

Konkurrencen løb igennem weekenden og jeg fik en masse stemmer fra mine søde kollegaer, en masse unge mennesker som jeg holder meget af støttede mig, samt selfølglige mine dejlige veninder og familien og her og der faktisk også nogle støttende facebook bekendte.

Jeg vandt dog ikke konkurrencen.

2 kommentarer:

  1. hej Connie. Surt at der er nogen der ikke forstår at man ikke bare må bruge andres foto's offentligt. Jeg "faldt" over din kage ved en googlesøgning på billeder på kagekonkurrencer" og faldt pladask for dine små søde tykke hjerter. Hvor har du købt formen til dem, hvis jeg må være så fræk at spørge? Jeg går ud fra at det er en form for mould. Mønsteret på siden - har du brugt stencil? det er rigtig flot. har ikke selv forsøgt mig med stencil, da jeg er bange for at tvære det hele ud, er det en svær teknik? Må hellere komme i gang med at afprøve.Jeg bager selv festkager og har af og til kager ud af huset.Jeg vil jævnligt kigge ind på din blog og se hvad du har af spændende projekter. God Pinse. hilsen Irene

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Dine små hjerter hvordan har du lavet dem :o)

    KH

    SvarSlet